Rozwój nowych produktów często ma na celu spełnienie oczekiwań klientów, co zwiększa potrzebę przeprowadzenia szeroko zakrojonych badań rynku. Oto trzy metody badawcze, które warto zastosować przy opracowywaniu nowych produktów.
Etnografia
Projektowanie i rozwój nowego produktu to przede wszystkim spełnianie oczekiwań klientów. Czasami wystarczy dokładna obserwacja zachowań klientów i tego, czego szukają w konkretnym produkcie, aby określić, jak stworzyć najbardziej innowacyjny nowy produkt.
Etnografia jest w tym przypadku niesamowitą metodą badawczą. Odnosi się do badań obserwacyjnych, w których bliżej przyglądasz się reakcjom ludzi wobec produktu takiego jak twój i ich opinii na jego temat.
Twoje obserwacje mogą pomóc Ci pamiętać o percepcji klientów podczas tworzenia prototypu produktu i przeprowadzania go przez kolejne fazy do produkcji.
Ankiety
Czasami obserwacje mogą nie wystarczyć do zaspokojenia potrzeb związanych z rozwojem nowego produktu. Wtedy z pomocą przychodzą badania rynku docelowego. Ankiety są integralnym elementem zarówno jakościowych, jak i ilościowych badań rynku. Dlatego tak ważne jest, aby włączyć je do procesu badawczego nad rozwojem produktu.
Ankiety mają na celu zadanie konkretnych pytań bezpośrednio klientom docelowym, aby poznać ich interpretację i opinie na temat Twojego produktu. Mogą one być ustne lub pisemne, w zależności od sposobu, w jaki chcesz udokumentować odpowiedzi ludzi i wykorzystać je do rozwoju nowego produktu.
Ocena konkurencji
Ocena konkurencji może być również określona jako analiza istniejącego produktu w porównaniu z prototypem Twojego nowego produktu. Jest to zasadniczo ocena konkurencji i sposobu interakcji konsumentów z jej produktami. To może pomóc Ci dokonać wiarygodnych założeń dotyczących Twojego produktu, co pozwoli Ci go odpowiednio zaprojektować.
Nie ma wątpliwości, jak włączenie wyżej wymienionych metod badawczych może znacząco przyczynić się do projektu wytwarzania produktu. Dlatego niektóre z najlepszych firm zajmujących się projektowaniem produktów często opierają się na wynikach swoich badań, aby zaprojektować i opracować najbardziej efektywny produkt za każdym razem.
Jeśli jesteś właścicielem firmy poszukującym godnych zaufania usług w zakresie projektowania produktów i wzornictwa przemysłowego, pozwól sobie pomóc naszym ekspertom z Mindsailors. Posiadamy wiedzę, zasoby i doświadczenie, aby pomóc Ci w szerokim zakresie rozwiązań w zakresie rozwoju produktu. Już teraz możesz dowiedzieć się wszystkiego o naszych usługach w zakresie rozwoju nowych produktów, takich jak badania i rozwój produktu, usługi projektowania koncepcyjnego, projektowanie i prototypowanie produktu i wiele innych. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej już dziś!
"Projektowanie Produktu"